25 júna 2008

Objavil som dalšieho chuja!

Pochopiteľne, nebolo to až také ťažké, ale ten model, to je teda sila.

Som na pošte, vypisujem nejaké blbé papieriky, aby som vybavil čo mám. Pri takom tom stolíku - pultíku, normálna hlavná pošta v Bratislave. Vedľa seba mám položenú čiapku, noviny a môj handheld (či PDA-čko, či ako to voláte, proste ten taký elektornický adresár, zápisník a poznámkovník). Príde spomínaný chuj. Začne sa tváriť, že aj on si niečo ide písať. Mimochodom chytí môj handheld a správa sa k nemu ako ku svojmu. Nevedel som, či mu mám rovno jebnúť alebo sa ho opýtať, že čo robí. Asi jebnúť. Hovorím mu, že si to radšej zoberiem. Ale nestihol som to dopovedať, chuj začal vrieskať, že o čo mi ide, že čo od neho chcem a také tie podobné reči. Podarilo sa mi môj handheld zobrať z jeho špinavých paprčí. Na čo on povedal, že si na mňa počká vonku a odobral sa.

Zrejme išiel hľadať niečo iné, čo sa dá speňažiť za fet, lebo nepočkal.

Neverím sám sebe, že sa niečo takéto môže stať.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre: