01 júna 2009

Toto si o nás myslia

... alebo aspoň myslí jedna nepodarená blogerka:

"... Druhého som stretla minulú stredu v Au Café. Pri vychádzaní z toalety som ho skoro prizabila dverami. Skončila som pracovné stretnutie a on sa mi prihovoril. Bol to štandardný prototyp štyridsiatnika, samozrejme šťastne ženatého, zahojeného, vysmiateho, pokojného takého, čo miluje svoju ženu aj deti, ale potrebuje aj milenku. Jednoducho nič nové. Bombarduje ma telefonátmi a esemeskami a ja na oplátku mu dávam prednášky o morálke. Strašne ho to rajcuje, tá moja otvorenosť a horké kvapky. Tá moja inakosť. A mne je miestami zo seba zle, lebo je to len taká náplasť."

Drahá Vesperka: nie je to tak, toto nie je štandardný prototyp štyridsiatnika. Fakt, možno neveríš, ale sme, jestvujeme i takí, čo nepotrebujú milenku, stačia im priateľky či priatelia k tomu všetkému, čo si vymenovala.

pošli na vybrali.sme.sk

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

dakujem nebesiam za chlapov ako si ty...

Autor tohto blogu... povedal(a)...

ach, dakujem, snad si nieco taketo ja, ubohy blogger, ani nezasluzim. kiezby som bol taky dokonaly, aby som mohol byt takto velebeny :-)

neviem, ci ta poznam, ci nie, a mozno aj trocha tusim, ze ano, ale toto tajomstvo je velmi prijemne...

Anonymný povedal(a)...

dokonaly? to by si ani nechcel byt...

to zase ja trochu tusim :)

kazdy ma svoju vlastnu dokonalost
(hlavne predstavu o nej)
a niesu dve rovnake...

Anonymný povedal(a)...

Vdaka za zaujimavy blog

Anonymný povedal(a)...

vrlo zanimljivo, hvala