18 apríla 2008

Aby sa nezabudlo

Už je to tak okolo roka, čo Rado Baťo napísal vo svojom blogu o tom, ako Viera Tomanová nie je súdružka, ale mimozemšťan. Keď bude niekto tento blog čítať o niekoľko rokov, a po tej žene už nebude ani pamiatka a ani ten jej prijebaný pes po nej neštekne, tak tomu pripomínam, že táto teta bola, sic, ministerka práce, sociálnych vecí a rodiny a kamarátka inej dobrej tety, ktorá sa starala o Privilégium (článok bude už asi spoplatnený, ilustrácia tam je, viac o kauze si doguuuuglujte, nie je to ťažké...). Ale to som odbočil. Rado Baťo písal svoje blogy TU a druhý TU.

Som si na to spomenul, keď som našiel v MOJEJ VLASTNEJ POŠTOVEJ SCHRÁNKE prijebaný leták, čo mi tam tí komunisti dali doručiť, natlačený za MNOU ODVEDENÉ SKURVENÉ DANE. To ma dosť nasralo. Leták z Teska je aspoň užitočný a platí si ho Tesko, ktoré nie je národný podnik. Ale poučovať ľudí za ich vlastné peniaze o tom, že majú vystúpiť z druhého piliera, to je dosť dobré chrapúnstvo. Ale čo sa dá od chrapúňov iné čakať ako chrapúnstvo.

Teta je tam vymladená, vyfešákovaná, dúfam, že u kaderníka a vizážistu nebola v pracovnej dobe, ale zbehla tam, keď sa práve nestarala o naše dobro. Šikovno to oskenujem a ilustráciu doplním...

Zatiaľ iba linkujem obrázky z inkriminovaného blogu, keď sa Rado Baťo snažil dokázať, že netrepe... a, i keď sa to zdá ako nemožné, práve tieto dva obrázky takto umiestnené na blogu môžu byť na tom našom malom Slovensku predmetom žaloby. Aby pani ministerka nežalovala aj Jebalpsa, teda autora tohto blogu, tak musím jasne napísať, že nedokazujem, že ministerka je mimozemšťan a ani nedokazujem, že ním nie je, iba linkujem dva obrázky, ktoré uverejnil niekto iný. Uverejnil ich pod sebou. Aj ja.




(zdroj: blogy.etrend.sk)

Iba dúfam, že nebudem účastníkom intergalaktického súdneho sporu...

Tak tu je spomínaný leták aj s vyfešákovanou tetou Tomanovou:

Žiadne komentáre: